Реформа оплати праці держслужбовців буксує — оглядач

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
Реформа оплати праці держслужбовців буксує — оглядач © Dengi.ua
З приходом у штати органів влади фахівців-реформаторів диспропорція між частками посадового окладу та інших додаткових і стимулюючих виплат у зарплатах почала лише зростати.

Стратегія реформування державного управління України на 2016–2020 рр., що окреслює засади реформи держуправління, розпочатої 2016-го, серед основних пріоритетів визначає підвищення заробітної плати державних службовців до конкурентоспроможного рівня відповідно до показників загального ринку праці. Та, попри два повні роки реалізації реформи, держуправління досі не може і ще довго не матиме змоги конкурувати із ринком. Завдяки прийняттю нового Закону "Про державну службу" відбулася низка нормативних змін, які дійсно розв'язали існуючі на той час системні проблеми в оплаті праці працівників та усунули як міжвідомчі диспропорції в рівнях оплати праці держслужбовців, так і диспропорції між центральним апаратом і територіальними органами. Але імплементували положення нового закону дуже повільно і спорадично. Планування видатків на оплату праці все ще потребувало вдосконалення, як і перелік посад, на які поширюється дія нового закону про держслужбу. Крім того, не було досягнуто ключової мети - забезпечення домінуючої ролі посадового окладу із скороченням у структурі заробітної плати частки інших додаткових і стимулюючих виплат, а також формування структури заробітної плати за принципом рівної оплати за однакову роботу.

Про це у своїй статті для DT.UA пише Юлія Самаєва. На її думку, на початку 2019-го стан справ не змінився, а у певних аспектах навіть погіршився.

"Стратегія реформи визначала, що співвідношення між посадовим окладом і розміром премії у середній заробітній платі державного службовця вже у 2019 р. мало б бути не менш як 70% і не більш як 30%. Це потрібно для того, щоб роботодавець не мав змоги маніпулювати розмірами зарплат співробітників, що доволі легко робити, якщо на премії та надбавки, які можна дати або не дати, припадає 70% зарплати. , - зазначає оглядач. - А з приходом у штати органів влади фахівців-реформаторів диспропорція між частками посадового окладу та інших додаткових і стимулюючих виплат у зарплатах почала лише зростати. Їхні надбавки "за реформування" почали у 3,5–5 разів перевищувати їхні посадові оклади. ".

Докладніше про необхідність реформування системи оплати праці держслужбовців читайте в статті Юлії Самаєвої "Статки на латки" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі