Астронавти НАСА у відкритому космосі - Технології - dt.ua

NASA показало вихід астронавта у відкритий космос

23 серпня, 11:40 Роздрукувати

Астронавт з космічного екіпажу пробув у космосі біля Міжнародної космічної станції 6 годин і 32 хвилини.

У космічному агентстві NASA показали фото астронавта у відкритому космосі. Знімок з'явився на сторінці відомства в Instagram.
На знімку зображено астронавта Ніка Гейґа. Він у скафандрі знаходиться поруч з корпусом МКС. На задньому тлі видніється й Земля.
Повідомляється, що Гейґ разом з іншим членом екіпажу Ендрю Морґаном працював біля Міжнародної космічної станції впродовж 6 годин і 32 хвилин. Астронавти встановили другий док-порт до станції для комерційних космічних кораблів.

Очікується, його використовуватимуть космічні кораблі SpaceX Dragon і Boeing Starliner під час доставки на станцію астронавтів.

Сам Гейґ жартує, що кожного разу, коли він розчиняє двері станції, "небосхил щораз кращає". Також астронавт підкреслив, що це його третій вихід у відкритий космос.

Напередодні NASA показало захоплюючі фото Багам з космосу. Також повідомлялося, що NASA попередило про наближення великого астероїда.

Останній Перший Популярні Усього коментарів: 1