Палеонтологи описали невеликого предка тиранозаврів

Палеонтологи описали невеликого предка тиранозаврів Тиранозавр мешкав на Землі 96 мільйонів років тому © sciencenews.org
Зріст динозаврів досягав 1,2 метра.

Палеонтологи відкрили новий вид тиранозаврів, який був одним з найменших відомих на даний момент. Як повідомляє ScienceNews, зріст динозаврів досягав всього 1,2 метра, а вага – 78 кілограм. Вид отримав назву Moros intrepidus.

Вік знайдених останків оцінюється в 96 мільйонів років. На думку дослідників, їхнє вивчення дозволить їм зрозуміти, яким чином вони еволюціонували в гігантських Tyrannosaurus rex.

Наголошується, що рештки крихітних тиранозаврид, які були знайдені в Північній Америці раніше, датуються періодом в 150 мільйонів років тому, коли вершину харчового ланцюжка займали великі алозаври. Тиранозаври ж, останки яких датуються більш пізнім періодом, мешкали на Землі 80 мільйонів років тому і були велетенськими хижаками. Яким чином відбулася еволюція від крихітних ящерів у гігантів, дослідники не знають.

На думку дослідників, Moros intrepidus були дуже швидкими і вправними мисливцями. Перетворення ящерів на гігантів сталося в проміжку часу між 96 і 80 мільйонами років тому. Порівнюючи Moros intrepidus з іншими тиранозавридами, дослідники визначили, що коріння цього виду знаходиться в Азії. Передбачається, що дані динозаври брали участь у великій міграції, в ході якої різні тварини переміщувались між сучасними Сибіром і Аляскою під час падінь рівня моря.

На думку дослідників, зміни клімату в крейдяному періоді вбили алозаврів, що дозволило дрібним тиранозаврам еволюціонувати і зайняти їх місце.

Раніше повідомлялося про те, що вчені виявили рештки унікального арктичного динозавра, який отримав назву Ugrunaaluk kuukpikensis, що означає "стародавня тварина річки Колвілл". У довжину даний динозавр досягав близько 7,5 м. У часи Ugrunaaluk kuukpikensis Арктика була вкрита хвойними лісами, а середньорічна температура була +7 градусів за Цельсієм.