Вчені розповіли про небезпеку безсоння

Вчені розповіли про небезпеку безсоння Безсоння може призвести до інфаркту і інсульту
Безсоння виявилося пов'язане з ризиком інфаркту та інсульту.

Вчені з Каролінського інституту в Стокгольмі заявили про те, що для людей, які страждають безсонням, підвищується ризик розвитку коронарних хвороб серця, інфарктів і інсультів, повідомляє EurekAlert!.

Дослідники підкреслюють, що від безсоння страждає до 30% населення світу. Попередні дослідження вже дозволили визначити, що безсоння пов'язане з ризиком розвитку серцево-судинних захворювань. Разом з тим, вони не дозволяли точно з'ясувати, що саме безсоння було причиною розвитку хвороб, а не просто супроводжувало їх.

У ході нового дослідження вчені вивчили дані 1,3 мільйона осіб. Дослідники застосували метод менделевської рандомізації, при якому враховуються генетичні фактори безсоння. Виявилося, що наявність генів, які сприяють безсонню, пов'язана з більш високим ризиком розвитку коронарних захворювань серця, інфаркту міокарда й ішемічного інсульту.

Раніше вчені заявили про те, що ожиріння викликає запалення у всіх органах і порушення роботи гормонів, що тягне за собою розвиток раку, хвороб серця, інсульти і проблеми з кістками.