Вчені виявили нащадків "зниклого" народу Америки

Вчені виявили нащадків "зниклого" народу Америки Дослідники виявили нащадків племені таїно © Science Alert
Дослідники встановили, що індіанці таїно не вимерли після колонізації.

Вчені за допомогою аналізу ДНК встановили, що представники народу таїно, який на момент прибуття європейців до Америки населяв Гаїті, Пуерто-Ріко, Кубу, Ямайку, Багамські острови та деякі північні Малі Антильські острови, не зникли після колонізації, повідомляє Science Alert.

Народ таїно був відкритий Христофором Колумбом у 1492 році, тоді його чисельність становила кілька сотень тисяч чоловік. Вважається, що пізніше індіанці вимерли через хвороби, принесені європейцями, і примусову експлуатацію на плантаціях.

Тепер же дослідники провели аналіз ДНК жінки, останки якої були знайдені на острові Ельютера, який входить до складу Багамських островів. Жінка жила приблизно у VIII–X століттях н. е.

Вчені зіставили її геном з геномами 40 сучасних груп корінних американців. Виявилося, що жінка має генетичний зв'язок з великою кількістю сучасних південноамериканських народів. Однак найтісніше вона пов'язана з нинішніми жителями Пуерто-Ріко. Це означає, що індіанці таїно не були майже повністю знищені, а продовжують жити і сьогодні.

"Ці люди не зникли. Насправді вони все ще тут, серед нас", - говорить один з авторів дослідження Хорхе Естевез.

Раніше археологи виявили 60 тисяч будинків, доріг, палаців і складних систем іригації часів цивілізації майя. Всі ці споруди були протягом століть поховані під джунглями на півночі Гватемали.