Вчені визначили вік "піку страждань" людини

Вчені визначили вік "піку страждань" людини "Пік страждань людини" припадає на 47,2 року
На думку дослідників, "вік страждань" припадає на позначку 47,2 року.

Девід Бланчфлауер з Дартмутського коледжу заявив про те, що йому вдалося з'ясувати, який вік у житті людини вважається "найнещаснішим". На його думку, свого піку "страждання середнього віку" досягають у 47,2 року, повідомляє Naked science.

У ході дослідження вчений проаналізував дані з 132 країн, 95 з яких були розвиваються, а інші займали провідне становище у світовій економіці. Дані були отримані в результаті щорічного опитування населення, вік респондентів обмежувався 70 роками.

Виявилося, що у кожної країни є U-подібна "крива щастя". Незважаючи на те, що показники змінювалися, в середньому найнижча точка благополуччя і задоволеності життям припадала на 47,2 року для розвинених країн. Для країн, що розвиваються, цей пік припадав на 48,2 року.

Вчений зазначає, що серед досліджених параметрів "нещастя" було розглянуто відчай, тривогу, самотність, смуток, стрес, депресію і нерви, фобії і паніку, пригніченість, неспокійний сон, невпевненість у собі, нездатність подолати труднощі, напруження, відчуття невезіння, обділеності, а також самоприниження. Як припустив автор роботи, "криву щастя" визначає той факт, що в певний момент людина упокорюється зі своїми сильними і слабкими сторонами "і в середньому віці пригнічує свої нездійсненні прагнення".

Вчений зазначає, що на добробут людини впливають суспільство, рівень освіти, сімейний стан і наявність роботи. Бланчфлауер також проаналізував ставлення самої людини до того, що відбувається в країні, а також майбутнього світу в цілому. Дослідник зазначає, що на "кризу середнього віку" впливають і глобалізація і фінансові кризи. Він розповів про те, що "вік нещастя" може бути пов'язаний з розривом соціальних зв'язків і розлученнями. Люди, які зберегли шлюб, були щасливіші за тих, хто пережив розлучення.

Раніше повідомлялося про те, що вчені виявили в мозку людини два кластера генів, які відповідають за розвиток інтелекту. В ході досліджень вчені встановили, що ці ж гени в зміненому стані можуть призвести до епілепсії та когнітивного дисбалансу.