Всі відкриті телескопом "Кеплер" екзопланети зібрали в одній анімації

Відео
Всі відкриті телескопом "Кеплер" екзопланети зібрали в одній анімації За допомогою телескопа "Кеплер" було відкрито понад 1700 екзопланет © Hi-news.ru
З моменту запуску телескопа було відкрито понад 1700 екзопланет.

Телескоп "Кеплер" був запущений у 2009 році і з моменту його запуску вчені виявили понад 1700 екзопланет і 685 зоряних систем. Не дивлячись на те, що телескоп вийшов з ладу в 2013 році, даних, які були отримані з його допомогою, вистачить ще на кілька років досліджень.

Серед відкриттів телескопа безліч планет, схожих на Землю, які перебувають у жилій зоні зірки. Було встановлено, що близько 17% зірок у нашій галактиці мають принаймні одну планету земного типу.

Користувач YouTube Ітан Круз зібрав в одній анімації всі відкриті телескопом "Кеплер" екзопланети. Всі орбіти екзопланет синхронізовані і показані в реальному масштабі. Деякі планети дещо збільшені для того, щоб вони були помітні на відео.

Читайте також: Названо причину непридатності для життя найбільш схожої на Землю екзопланети

У липні цього року дослідники місії Кеплер розкрили дані про экзопланету Kepler-452b, яка отримала назву "друга Земля". Діаметр планети більший за земний на 60%. Зоряна система Kepler-452 знаходиться на відстані 1400 світлових років від нашої планети в сузір'ї Лебедя.

Підготував/ла Лесь Димань