Цукерберг підтримав розміщення політичної реклами в Facebook - Світ - dt.ua

Цукерберг вважає, що Facebook повинен зберегти право на розміщення політичної реклами

18 жовтня, 14:40 Роздрукувати

За словами засновника соцмережі, заборона на політичну рекламу в кінцевому рахунку буде лише на руку тим, кого активно підтримують в засобах масової інформації

Засновник Facebook Марк Цукерберг, виступаючи перед студентами університету Джорджтауна у Вашингтоні, пояснив філософію соцмережі по відношенню до завідомо неправдивої політичної реклами. Американський мільярдер підкреслив, не бачить нічого поганого в розміщенні кампанії в соцмережі, повідомляє The Verge.

Цукерберг вважає, що соцмережа повинна піти по шляху максимальної відкритості.

На думку засновника соцмережі, політична реклама є важливим елементом для самовираження, особливо для регіональних політиків і заборона на таку рекламу буде на руку лише тим, кого активно підтримують в засобах масової інформації.

Засновник Facebook підкреслив, що на сьогодні є труднощі у визначенні політичної реклами: що може бути нею, а що ні.

"Є багато тем, які стосуються виборів. Але тут виникає питання про доцільність заборони реклами, що стосується охорони здоров'я, імміграції або розширення прав жінок", - підкреслив Цукерберг.

Компанію в останні роки звинувачують у безвідповідальному ставленні до неправдивих рекламних оголошеннь, фейкових новин і кампанії з дезінформацією, спонсорованими лідерами різних країн. З іншого боку, соцмережу звинувачують в упередженому ставленні до правих партій і політиків.

Цукерберг зізнався, що хотів взагалі заборонити політичну рекламу на Facebook, але це дало б перевагу політикам, які представляють істеблішмент, і тим з них, про яких пишуть традиційні ЗМІ.

Читайте також: У проблемах Facebook з безпекою винен особисто Цукерберг – WSJ

Нагадаємо, що в березні, канадські власті почали розслідування у зв'язку з можливим зловживанням персональними даними користувачів Facebook компанією Cambridge Analytica. Згідно із заявою Facebook, професор психології Кембриджського університету Олександр Коган створив на платформі соцмережі додаток "This is your digital life", яке просило у вас дозвіл на доступ до особистої інформації. Пізніше зібрані таким чином дані 270 тисяч користувачів були передані третім особам.

Засновник Facebook Марк Цукерберг визнав, що компанія Cambridge Analytica, яка працювала над кампанією президента США Дональда Трампа, виявила вразливість у захисті соцмережі і некоректно скористалася особистими даними користувачів.

За матеріалами: DT.UA /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №47, 7 грудня-13 грудня Архів номерів | Зміст номеру < >